Tuesday, August 16, 2011

15.8.11

15.08.11 – semalam selepas aku buka posa aku sakit perut yg amat sangat rupa nya aku nak terberak najis dah dekat sangat nak keluar pas tu aku berak mcm biasa .lama aku sihat ni baru aku rasa sakit perut sakit .kalau x aku masa hari tu sakit macam ni la bila nak berak .pedih nak berak tu x la banyak tapi aku sakit perut. Lubang dubur pun x sakit sangat @ luka sbb mungkin usus dlm x luka n darah x banyak keluar @ pedih tu yg x sakit dlm dubur yg sakit hanya bhg perut je……..semalam aku x pi sembahyang tarawih lepas insya aku rasa nak berak lak .aku berak lagi keluar lender yg byk aku mkn sup gear box tu keluar habis x berani makan dahsup tu.pedih sangat rasa .w/pun najis lembut senang berak tapi masa mak press tu sakit gak la…… pastu aku tidur x tahan.

Beli mkn semalam aku nasi kandar dgn apiq ,apiq dah mola x lalu nak makan apa sian apiq apa yg aku beli pun dah x lalu mcm tu gak dgn daging dia dah mola jemu. So nak bagi apiq mkn apa. Hari ni aku nak surUH anis@ayong n alia pi beli makan sendiri .aku x tau apa selera depa dah .aku Cuma nak beli aku n apiq je….. abah ikut suka dia apa dia nak beli selalunya laki aku tu membazir org dia beli hanya lapar mata pastu buang ketanah 13,14 ringgit .punya la membazir………
Aku ni ni pi padang besar lani nak tukar kasut apiq la dah x padan so nak pi dgn mak. Pi dgn abah x best payah…. Nak cepat pastu byk songeh la…….

No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails