Tuesday, August 16, 2011

14.08.2011

14.8.11 _-kenapa aku sekarang x leh nak tidoq .bila bangun sahur je … dah x leh nak tidur balik. Sat gi gaya nak pejam pastu ingat mcm- celik balik .teringat mcm 2 takut terlepas subuh la bila lena ,kain yg dok dlm mesin basuh la…… pastu otak mola la merayau macm2 nak sakit kepala aku .

Apa yg aku dok pikaq aku sendiri pun x tau .stress sangat la ni. Mana dok pikaq amik nak amik UPSR ,mana nak tambah rumah x cukup duit, nak beli brg bila dah tambah rumbah baru ,eg,kipas lampu a”cond semua nak mana nak kecau duit. Anis nak pi taylor lagi,teringat sangat2 rumah bangi mcm nak lompat pi la……

Pastu mola letih kepala otak ni…… apa yg patut aku hindar benda 2 mcm ni aku sendiri pun x tau nak buat mcm mana .aku x mau pikaq tapi aku otak aku dok mai juga benda mcm ni.of coz la aku teringat kat Allah. Yg tu aku minta jgn bagi aku lupa…… aku syukur Allah bagi aku hidp utk peluang ke 2 selepas aku sakit Teruk RADANG USUS NI. Ada hikmah,ada dugaan, aku insaf, aku rid’zo ALLAH turun dugaan ni ……mungkin ALLAHnak cuci dosa 2 lampau aku maka ALLAH turun kesakitan yg amat sakit pada aku .mengingat aku akan kematian, x alpa pada NYA ‘.selalu mengingati NYA .aku terima semua dugaan ni tanpa mengeluh aku Re’dzo ya ALLAH……

No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails