Wednesday, March 25, 2009

orkid hutan

Layan gambar gambar orkid yg saya tangkap di nursery orkid di perlis dan Padang Besar
Kat padang Besar sekarang ni tengah banyak di jual orkid utan ,mengila saya di buatnya.harga boleh tahan mahal.tapi tak sampai la sampai ratusan sepokok.kerana payah dapat sekarang orkid utan ni dalam kawalan.tapi kat siam.
petang tadi saya ke padang besar lagi. saya jadi gila pilih banyak orkid utan,hampir-hampir nak hutang kat kak Midah penjual tu. saya terpaksa ambil 4 jenis sahaja. kak Midah ajak saya pergi Bangkok pi tengok Nursery orkid kat sana ,dia cakap boleh dapat lagi murah....... tapi sampai 13 hari naik bas sakit pinggang saya.sure n tobat hubby saya tak bagi pergi.....

ni kat padang Besar





tak clear la pakai handpon ni la tak bawak camera




kelabu...

yang ni cantik jenis utan

yang ni saya ada dah.......

yang ni bunga kecik sangat jenis macam biasa jangan tanya ya........

ni saya beli kat nursery kat perlis harga RM 18.00


ni sempel aje tak juai....... anak pun tak dak


ni saya berkenan sangat tapi tak juai juga ..... tapi saya baru dapat kat padang besar best....

tak juai juga tapi kat padang besar ada tak tanya harga
tak jual.ada banyak tapi tak bagi dia kata ada 2,3 spesis lain-lain.






















1 comment:

Shida said...

Cantiknya, yg dibeli yg mana satu?

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails