Friday, August 6, 2010

My Hb ling....ling......

Salam jumaat........ jumaat datang lagi...............


Pejam -celek ,pejam celek....... puasa dah hampir dekat sangat, nak masuk ramadan, dalam kepala hotak ni dok fikiq nak masak apa? kerja nak makan aje....... bukan aku tapi hb n anak -anak aku .mama ni tak kisah ..... kekadang lalu kekadang tidak melainkan sakit perut.


Hb balik KL terus demam dari semalam n selsema dok bersin saja kuat pulak tu boleh dengan satu rumah........... hb aku tu kalau demam n selsema memang mengada, macam sakit teruk sangat ,kalau boleh nak telan Panadol 2,3 biji sekali gus bagi cepat baik. tak sampai 4,5 jam tanya "boleh makan ubat pulak ? mengalah budak kecik. memang aku paham sangat.......... kalau aku sakit dia selalu buat dhek."............dia kata" mama ni selalu sakit sangat. so dia buat tak tau aje kat aku biar pun aku dok merekot atas katil........



Nanti sat gi nak pi klinik amik ubat lagi......... esok anak -anak sekolah pulak ganti raya kut tak habis lagi .yg anis ni tiap2 hari pon kat aku siap tulis dln f/book "miss u mom" dulu masa nak pi bukan main lagi ",ayong dah besar mama kan ayong nak dok celah ketiak mama" now awat tak amik. tapi kan................. mama pun rindu gak kat ayong........anak. anak mana pun serupa.... bila jauh mula la rindu..... mau dok dekat serba tak kena ........


No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails