Friday, July 16, 2010

Binatang apa ni????


Salam ullos ..........

Baru nak bern3 balik. aku balik kangar pd hari isnin lewat malam so letih Tuhan aje yg tahu . w/pun hb bawa kereta tapi mengantuk 2,3 x juga berhenti.kami bertolak balik dah pukul 7.00 lebih .tak sempat nak tengok anis pun. lagi pun jalan kat subang jaya petang jalan Jem so abah dia tak mau tersangkut .aku sangat la frust tak sempat tengok anak aku tu....... maklum la tak pernah berengang. aku call cakap "mama dah nak balik take care.
aku hantar anis pd hari Ahad .sbb Isnin dia dah mula daftar n dah ada aktiviti mereka kat situ so tempat tinggal kat apatment pun dah bagi kunci so masuk aje la..... malam tu anis dah stay kat apatment dia.
Letih hari ni ........... cuba tengok pic kat bawah tu benatang ni dok hurung dlm rumah aku .ada aje cahaya letrik @ lampu mula la dia hurung .ni siang hari pun banyak ada nampak cahaya matahari mula la mai.........binatang apa tak tau macam ulat pun ada ,macam belalang pun ada nama apa tak tahu. org panggil apa tak tau?kecik sangat semalam kat balkoni alia punya la banyak .......... dah buka lampu kat situ........ pagi ni aku sapu sampah tengok naik geli geleman........ naik bulu roma....... nak muntah semua cukup. aku tuang air pun tak nak keluar
Di di balkoni kat bilik alia.......... 3,4 kali sapu masih ada lagi sisa dia sampai dalam bilik alia aku sapu depan pintu bilik..........
Kotor tengok macam tu..........binatang tu hinggap rata cerok ...... pintu,dinding,grill. he....... nak termuntah.......
ni kat paha pintu kat dapur buka aje pintu....... binatang tu terbang masuk rumah depan pintu dapur punya la banyak juga sampai tak berani nak keluar rumah aku ....... di luar rumah lagi la banyak............binatang ni kalau hinggap kat kita gatai juga ........ tergaru- garu.

naik meluat aku nak sapu sampah pagi ni juga nak mop lantai buka aje pintu mula la dia masuk......... kotor tengok......... kat ampaian pun byk .mcm mana nak jemur kain.......... dah spry tapi dia kan nak heran dah terlampau byk.... tak jejas pun..........

Nak buat mcm mana ha...........?????????

1 comment:

kakcikseroja said...

Banyaknyeeee...

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails