Thursday, November 26, 2009

SELAMAT HARI RAYA KORBAN


Dah lama dah saya duduk kat bangi ni dengan mak saya dan adik beradik yg lain.dari sekolah mula start cuti saya dah gegas pi KL nak jumpa mereka rindu sangat.tapi saya tak sempat pun buka notebook ni sibuk sangat mengalah menteri....... sibuk apa saya sendiri pun tak tau apa yg saya buat........asyik baca novel kut dok perabis satu buku ke satu buku........


rutin saya tetap sama macam dok kat perlis hari- hari basuh kain baju ,lipat kain dan ada masa saya jalan dgn hb saya .anak-anak tinggal kat rumah je .apiq pi rumah adik saya ,mak tok ada sana .cuma hari ahad hari tu saya ke genting saja abah dia org ajak jalan lama tak naik genting. di sana apiq bosan gila sebab tak main apa cuma pi makan makan so turun balik lepas makan .


Glitter Text

No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails