Friday, November 20, 2009

Akhir Persekolahan

Memula sekali Mama nak ucapkan Syabas,Tahniah pada anak-anak yang berjaya dalam UPSR 2009 juga pada mak bapa yg bertungkus-lumus memastikan anak-anak mereka dapat 5A .saya happy sangat dengan kejayaan anak -anak tak kira anak siapa pun apapun asalnya bab pelajaran anak -anak. ibubapa sekarang kalau anak -anak nak ambik periksa besar mau tak tidur termasuklah saya sendiri dan bila result nak keluar lagi la kecut perut.

Bila dengar radio kata pencapaian UPSR banyak dapat 5A uh...... bangganya saya budak sekarang pandai-pandai tak macam saya dulu.semalam saya sain repot card apiq kat sekolah bertembong pulak dengan ibubapa amik keputusan anak-anak mereka ,saya pun tumpang terharu ,gembira bila anak -anak melompat dapat 5A. sekolah apiq 34 org dapat 5 A.

Hari ni sekolah last persekolahan anak saya pergi sekolah macam biasa ada abah dia orang mana boleh mengalat. saya boleh la......... tidak bagi abah dia orang .

saya pun terpaksa kemas rumah lebih sikit sebab saya nak ke KL besok awal pagi saya terpaksa kemas pasai nak tinggal lama .walaupun hb saya kata nak ulang -alik nak balik mai sini tapi saya tak harap sangat org lelaki nak kemas rumah lagi kotor ada la.........berselerak dengan kain baju tu sah.

Sat gi ambik apiq,alia sekolah saya tahu anak -anak saya akan senyum memanjang dah tak pi sekolah dah HOrey............horey............ beban nak baca buku ,nak buat kerja sekolah dah berakhir kali ni buka komputer,games,Tv 24 jam la naik lagi la bil letrik saya bulan ni dah la hari tu saya tak puas hati dengan bil letrik saya yg mai hantar cara pos .pas tu bila suruh check lain pun yg lam a masih mcm tu jugak/.

ok chow.......... nak jemur kain mesin dah berhenti dah bunyi pun......

No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails