Wednesday, March 18, 2009

Dah mula borring

Cuti sekolah seminggu ni aku tak sempat pi mana-mana ,selalunya aku akan berjalan ke KL, tapi kan apiq bersunat n dah plan tak pi mana -mana rasa borring yg amat sangat tak leh nak menjamu mata aku ni,aku ni mcm nak pi KL sangat sangat aku ada kerja yg nak di urus kan terutama bab Anis nak tanya itu ,ini,mengenai nak belajar kat Korea n nak belajar bahasa Korea.buntu aku pikir benda macam tu aku tak harap sangat anis cari kat ternet ni terutama mengenai online yang nak masukan duit mengenai apa-apa yg depa minta,so aku rasa macam nak pi kedutaan korea aje nak tanya macam mana?

Lagipun,hubby aku pun sibuk bab kerja dia,periksa PTK lagi,n macam -macam bab lagi hubby aku nak buat nak pi ke KL pun kena bawak Anis juga dia pun belum habis pratikal lagi so kena la sabar ..... tapi bila bukak sekolah balik ,yang 2 org anak aku tu sapa nak hantar pergi ke sekolah kalau aku,hubby n anis pi KL.semua kerja kena urus waktu pejabat n hari berkerja.poning kepala deng memikirnya.....

4 comments:

Mak Su said...

hai, salam ziarah...slow slow, insyallah ketemu jawapannya

fzi said...

Salam kak...
Tahniah buat anis yang nak sambung belajar dekat Korea. Nanti kat sana ambik course apa kak?

MaMa MuNiRa said...

Fzi, anak akak amik cos engineering Dip.dah habis nak sambung buat digree plak

MaMa MuNiRa said...

Fzi, anak akak amik cos engineering Dip.dah habis nak sambung buat digree plak

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails