Wednesday, October 13, 2010

Ronda pekan siam lagi.........


Salam......... alhamdulilah lepas satu beban periksa PMR dah habih...... tinggal si apiq periksa akhir tahun pada 25/10 ni......adoi...... tak habis -habih anak periksa........tak mau amik tau pun tak leh gak....... lagi la....... anak aku tak baca buku...... tambah si apiq tu....... dah pandai cakap ..... bila kita tanya awat dpt markah sikit? jawab "relax la mama". sabar la mama........ ni dok belajar la ni ..........pelan- pelan la....... mama ni tak syukur dah dpt 90% lebih mama nak 100 ke?tu la jawab si apiq kat aku sekarang........

La ni pandai berfacebook memalam,game,main game dlm l/top tengok u tube dah semua pandai. sekarang abah dia tak dak lagi la nganga tv balik dari sekolah sampai malam.

Alia biasa la ............. dah bebas dari segalanya .harta rampasan dah serah balik ,harta rampasan alia apa lagi kalu bukan l/top n h/pon tu la yg aku rampas bulan 3 hari tu x bagi dia main. kalau ada benda tu memang tak baca buku . lepas habih je exam hari tu semua dah bagi balik.habuan nak bergumbira semula........ la ni tiap hari keluar makan KFC orang ni belanja org tu belanja...........

Tadi cik tun telah melintasi seberang mana lagi kalau bukan pekan siam,tentu la pi dgn my mom. malam ni mak dah nak pi KL so dgn gagahnya mak pun tumpang sekaki mengikut aku.......

kalau pi pekan siam tak sah kalau tak beli baju........ ni la yg aku beli sehelai saja. so tambah lagi beli bra sbb sedap pakai.........

ni baju -baju yg aku snap kat kedai tu....... tokeh x dak tinggal kedai nak tanya brp hg pun x leh ..........jamu mata je.......




beg ni cantik baget.......... color putih teringin la ...... tapi tokeh x dak hg x tau..........


saja tangkap -tangkap dah tokeh x dak buat mcm kedai sendiri la pulak............

Lagi pun hb tak dak pi langkawi meeting so...... aku meronda la ...... masuk pekan siam......cuma beli perkakas dapur sikit n aku janji nak beli jam digital kat apiq n rayban hitam kat apiq...........

2 comments:

Kakcik Seroja said...

Salam Cik Tun...

cantik2 la handbag tu... tapi kakcik ni jenis tak reti pakai handbag... pakai beg plastik je... :)

MaMa MuNiRa said...

salam.... kak cik ,saya mesti pakai handbag tak reti lak nak tangan kosong bag plastik pun bag gak tapi see true ...... he...he....

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails