Wednesday, August 25, 2010

sedih buka puasa hari ni.......

salam....... sedih sangat buka posa hari ni,tak lalu nak makan.pi "Param beli nasi kerabu n solok ,kat ali beli bihun sup, beli puding karemel n hasidah .and air buah...... yg lain pun x ada selera bila buka aje nasi kerabu x sedap langsung.makan 2,3 mulut last dlm tong sampah tempat dia rugi 3.50.macam tu gak alia bihun sup makan 2,3 suap pun lepas tong sampah gak rugi 3.50 gak.



Alia pun macam aku gak bila minum air dah tak lalu makan.karemel pun aku "suap juga tapi tak habis pun sepotong hasidah x makan langsung.rumah aku sunyi dah 5 hari abah x balik lagi so kami 3 beranak aje. sembahyang tarawih pun tak pergi hb tak ada.petang sebelum buka puasa aku dah kunci pintu pagar pintu dan sebagai sapa yg x mai rumah aku ? sat ni tetamu tak di undang pulak masuk .alhamdulilah .....syafiq makan spegetti yg aku buat semalam dan hari ni masih ada lagi syfiq habiskan spegetti semalam.nasi pun baru aku masak tak sat........ untuk sahur .



Sebenarnya aku dah tak tau nak masak apa sekarang ni ,pusing -pusing benda yg sama,resepi yg sama kalau yg tu selang sehari dah 2,3 kali buat anak-anak jemu tak lalu makan .aku dah pening fikiq nak masak apa? hari- hari tanya depa? tengok resepi dlm internet pun dah tak selera nak makan.kat pasar ramadan pun tengok lauk pauk yg jual pun tak selera.tambahan mahai pulak tu......... ikan bakar paling murah pun 3. 00 so tambah la ikan besar mau belas ringgit.nak makan tak tau lagi............

Mama dah rasa sunyi abah dah x ada lama nak balik malam esok...... rasa abah tinggal kami lama kali ni..........

No comments:

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails