Thursday, August 19, 2010

Hari ni confirm pi PARAM







salam......... morning uolls........

Tengok tajuk atas .dah 2,3 hari dok tagak nak pi pasar Ramadan ,so rasanya hari ni ,petang ni nak jejak gak param tu" x apa aku dah tak tau nak pikiq nak masak apa? habis dah resepi n selera anak -anak aku aku buat yg hb pun kalau nak makan yg pelik -pelik yg dia seorang nak makan .dah tu makan ciput -ciput saja.org lain tak lalu.


Bila tanya alia? jawab tak tau nak makan apa? abah mcm biasa merapau meraban dia la yang itu yg ni...... pening kepala aku dok pikiq makan dia,so amik keputusan pagi tadi sebelum hb n anak -anak pi sekolah hari ni mama nak tutup dapoq sat kita pi Param awal skit dlm pukul 5.30 ptg ,pasai apa mama dok tengok drama tv3 "Epilog syurga cinta" mau pukul 6.30 masak dah siap semua dah ready tunggu dok adap tv kat dapoq saja.sambil tu kalau nak buat apa dan lagi waktu iklan.mujur tv 3 mau astro kena lari mai depan @ atas lak .


Hari ni dapoq tak la tutup semua ,nasi kena masak. so kata nak rebus ketam beli semalam.so air minuman kena buat kat apiq.Alhamdulilah puasa kali ni apiq tak byk ragam untuk makan tak la tolak lagi apa- apa. baik sahur pun lalu makan nasi tapi sahur mcm biasa la........ kena suap ...... tengah dok mamai lagi...... dah umuq 11 tahun pun mama suap kan mau tidak dok layan lena pakai tak makan. makan habis sepinggan ,air sekole minum lari pi tiduq balik.

aku hari ni kena buat kerja rumah awal pagi sbb sat gi nak bawak alia pi klinik gigi nak cuci gigi untuk pakai penekap gigi .so 2 minggu sekali kena pi cuci lagi gigi tak bersih.depa tak buat . mau amik masa.....huh.......... lambat.......


tapi apa pun aku dah sapu sampah subuh tadi mop lantai tak sat....... ni yg bern3 awal la dok mesin kain. semua pakai hayun dalam mesin basuh .mau hb aku tau baju kerja dia aku masuk dlm mesin basuh mau membebel,.......

Pasai apa pulak hiter air panas sejuk Yamada aku bocor lak .ni mesti hb yg gatai tangan dok kodek ni.......tak sat pi tengok mesin basuh ...... atas kabinet pulak air melimpah........ geram aku............ dok asyik main duit dengan air ni 2,3 ribu ni laki aku ni.................seronok sungguh laki aku habis duit dengan benda -bendar air ni...........mola naik geram ni...................



1 comment:

kakcik said...

Ha tu dia.. cik tun mai beletiaq dah.. :)

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails