Thursday, March 11, 2010

Selagi terdaya.......





layan orkid yg tengah jadi ni...........















Dugaan demi dugaan Allah beri pada aku,aku redha ,Allah sayang kat aku tu........ ,tu yg dia bagi Ujian.Alhamdulillah. semalam ayah dah pindah wad dah dok first class. tapi demam pulak dok dalam Air- con tak tahan sejuk.ayah..... ayah.......... Demam tak nak kebah.........

Hari ni mak pi hospital buat follow-up balik telinga dia. aku tak sempat hantar mak dia pi dengan teksi lagipun mak tak tidur rumah aku semalam. aku macam biasa gak kerja rumah tak pernah selesai, kes amik bibik minggu yg lari hari tu aku dah tak ambik lagi jadi fobia sekejap. semua kerja rumah aku urus sendiri .hiks....... hiks....... bila tak larat......... mula la aku nak bising......... memang aku letih .sekarang baru habis mop lantai dan kemas rumah .baju tengah mesin tak siap lagi ,sampai baju semua aku humban dlm mesin selalunya baju sekolah apiq dgn baju seluar hb aku basuh tangan pun aku tak larat nak berus.


Jumaat ni aku nak pi Bangi pulak nak tengok rumah sana yg dah sebulan lebih tak jengok,tu pun nak pi sekejap aje ,ahad dah nak kena balik hb tak ambik cuti isnin. aku ni dok confius nak tinggal alia ke tak?alia tak nak pi lagi pun kat sana tak dak apa? alasan alia sayang nak tinggal tusyen .ye la......... tu........... ayah tak keluar wad lagi....... mak nak tidur dengan sapa............ kalau alia ada mak boleh tidur dengan alia.mak tak nak ikut kami sebab ada kenduri saudara terdekat ayah.pada 13 ni. mak tak gamak nak tinggal sebab saudara ayah tu selalu tolong kami masa kami buat kenduri..........


14 ni birthday aku,buat nak sambut besar-besaran bila pi KL aku cuma sambut dengan adik aku saja terutama muzhar la yg nak melantak aje....... nak perkena kak dia.......... tak tau apa la hb aku nak bagi suprise kat aku......... aku nak minta sahih laki aku tak mau beli............ dia tau aku minta mesti mahal satu lagi dia tak layan pemintaan aku ni......... mesti la Honda crv.







Kalau setakat handbag LV yg aku bekenan tu dia beli kat aku masa aku pi kat starhill hari tu......tapi buat masa ni tak tak nak lagi........... biar la dulu abaikan. malas nak pikir....... sedar diri dah tua bukan muda lagi aku ni...............

4 comments:

Shida said...

Assalamualaikum,

Kak, gambar pertama tu cymbidium dayanum ker? warnanya sangat cantik, akak jaga elok² yee...

MaMa MuNiRa said...

akak, ada byk pokok ni ,akak ambik rumah tok wan akak kat kampung atas pokok rambutan.....he......

Shida said...

ops, silap bukan dayanum tapi bicolor. tak sangka bicolor pun common jugak, selalu saya jumpa pun finlaysonianum. bicolor kalau beli pun 1 pot RM30...sebab spesies.

MaMa MuNiRa said...

dia ada dua color satu koko putih n koko kuning.yg koko kuning bunga dia besar sikit.kalu dekat akak bagi satu

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails