Tuesday, February 2, 2010

Ubat Tambahan



Pepagi buta ni aku dah mula dok blogging bukan apa? sbb laptop anis dah ok ,dah repair dah so dia pun dah balik kampus,dia bagi balik laptop mama dia .......... mama boleh main tenet la anak oi....... tu kerja mama.........


Ni nak cerita pagi ni awat tak tau aku tak leh nak telan ubat -ubat aku sampai kesemua rasa mcm nak tercekek aje........ nak telan dok tersekat kat kerongkong ,selalunya aku bangun pagi bancuh aje tongkat telan sama ubat -ubat tu kira ok la.

Semua u bat- ubat tu aku kena telan sebab sesuai dengan aku .......... surut ni bukan nak bagi badan kecik @ perut ramping tapi sangat sesuai dengan aku yg selalu sembelit ni bila makan tak la dok dok sakit perut nak buang tak boleh........aku ni banyak penyakit tak boleh silap sikit aku selang makan ubat -ubat ni pasti akan jadi apa-apapada perut aku ni, sebu la.......... nak termuntah la .... angin la... macam -mcm lagi.....

Hari tu pi bangi tak sempat pi rumah opah Umi nak beli ubat dia dah nak habis ,ubat opah umi ni baik utk dalam kita melancar perjalanan darah...... mcm aku ni period selalu gelong........

cuba tengok kain baju yg tak lipat ni ha........... bertimbun ...... masa aku pi KL dok himpun pelan

sehari pelan menimbun..............kain baju ni kan aku nak bagi mak aku lipat kesian kat dia ........ mana masak kat anak aku...............aku pulak malas nak lipat. aku kena iron baju walau pun baju pakai hari -hari ni jadinya kalau malas............. Bibik mingguan pun tak dtg lagi......... sat gi kalu dia mai aku nak suruh dia lipat kain dulu......... dan iron baju kerja hb n baju sekolah anak-anak........kemas rumah aku dah kemas semalam..........

4 comments:

kakcikseroja said...

Salam...

Awatnya tak keloi kakcik masa mai KL??? Lenkali habaq mai la.. boleh kita jumpa.. :)

endiem said...

segemgam makan ubat?

MaMa MuNiRa said...

endiem .makan pun kekadang tak sihat ,tambah kalu tak makan?

MaMa MuNiRa said...

kak chik,nanti na kata jumpa lagi-lagi org blah utara kena buat kesatuan....he....he.....

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails