Wednesday, December 30, 2009

AZAM BARU

Pejam jelek-pejam jelek dah nak masuk tahun baru bulan Islam dah masuk. tapi kita kira bulan orang putih pasai budak-budak dah nak masuk sekolah pulak.lusa dah tahun baru apiq naik darjah 5, Alia PMR ting.3 sat masa berlalu. anak anak dah besar panjang.mak dan pak depa dah pelan berumur dah. uban dok pelan banyak.usia pun mula berganjak.

Tiap -tiap tahun dok buat azam lagi tak mati kalu mati azam bawak sampai ke mati.stop sampai tang tu aje tak sambung lagi............

Aku pun ada juga azam yg dok buat tiap -tiap tahun dan dok doa tiap tiap hari moga anak -anak aku berjaya di dunia dan akhirat.

Nak perbaiki ibadah aku mana yg terkurang ditambahkan.... banya-k- banyak buat solat sunat,hajat dan puasa sunat moga Allah bagi ganjaran di akhirat dapat menghapus sedikit sebanyak Dosa-dosa pada Allah yg tak terhitung ni.

Nak kurang buat kerja tak tahuan hala shopping yg membazir, tapi tak janji........ sangat.......

Yang penting aku nak tengok pelajaran anak -anak aku ,aku mau anak-anak aku berjaya ,aku mau anak aku cemerlang dalam pelajaran tak lupa tentang solat mereka.

Moga kasih sayang kami sekeluarga dipanjangkan ............

1 comment:

kakcikseroja said...

Salam Mama Munira...

biasalah bagi seorang ibu, kejayaan dan kesejahteraan anak2 adalah antara doa yang utama...

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails