Sunday, February 1, 2009

PADANG BESAR

http://www.myspace.com/index.cfm?fuseaction=postto" target="_blank"> HTML content to post goes here (e.g. text, images, objects, etc.)

" /> http://www.myspace.com" /> Post to MySpace! Share on MySpace!



Semalam aku pergi ke Padang Besar, setelah selesai menghantar alia ke sekolah .kami pergi pun dah lewat around kat pukul 11 lebih.singgah dulu ke kedai makan tok mek. makan pagi + makan t'hari sekali ingat hati nak makan kat padang Besar tapi hubby aku tak mau pulak.mula tu kami plan nak pi Haddyai rasanya mesti org dah tak ramai dah, ramai yang gerak balik lagi pun dah nak bukak sekolah dah.so hubbby aku tak nak pi haddyai. sekarang panas sangat kat sini .bila drive lama-lama sikit hubby aku dah mula sakit kepala.so aku segan nak drive walaupun highway.lagi pun aku tak la terdesak sangat nak pi. duit siam aku cuma ada 1500.bhat saja aku dah malas dah nak tukar-tukar.ni pun duit balance aku pi bangkok hari tu.....
kami masuk dalam Padang besar so kena cop boder pass la dah masuk pekan siam,ingat orang ramai dalam pekan siam tu.... rupanya tak dak orang pun......... mungkin orang ada di haddyai kut. aku nak beli apa memang tak plan. kalau ahad ada la pasar sehari.macam macam ada jual sayur ,ikan, buah ,dan pokok- pokok.ni apa pun tak ada. so aku masuk kedai -kedai yang selalu aku masuk aje terutama kedai antie supermarket tu.sekarang banyak barang mahai aku pun tak teringin nak beli sangat cuma aku beli bedak yang cooling fresh aje bagi hilang gatai -gatai kat badan.aku cuma ambik key chain yg gantung kartun kartun kat alia & syafiq .nak beli baju pun harga mahai -mahai sangat tak padan dengan baju siam letak pun mahal .so antie tu tanya mengapa lama tak mai aku cakap takut kena bom.dia cakap sini tak ada apa, belah atas aje yang takut .malas dok lama dalam pekan siam dlm 1jam aku n hubby pun chow balik..... singgah sat kat nuseri orkid yg selalu aku pi tak dak orkid pun. mungkin dia dah tak jual dah terbengkalai aje yg ada yg nak mampus je...... tokeh tu pun pi mana pun tak tau. yang aku geram tengok orkid tiger berpasu-pasu besoor........sebesar sepemeluk orkid utan tu..........geram aku tengok macam nak angkat boh dlm kereta aje

Aku balik terus dalam pukul 1.45 call alia samada ayong dia dah pick-up dia kat sekolah tapi anak-anak aku lagi cekap depa dua beradik tu pi tesco A/setar pi beli sushi katanya dah lama tak makan sushi teringin sangat..... aku memang tak harap ayong drive jauh-jauh tak harap dia tak cekap sangat bawak.taku tak pernah lagi naik kereta dengan dia walaupun anis selalu ajak aku naik kereta dengan dia.mamang aku tak confident kat anis.

Post a Comment

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails