Monday, July 21, 2008

Macam-macam

Semalan sabtu dab ahad aku tak pi mana pun dok kat rumah aje taip kerja kerja hubby aku sekarang kalau kerani dia tak sempat taip apa-apa kerja bersangkutan dgnnya aku la merangkap kerani my hubby dan PA yang tak bertauliah dalan urusan taip menaip ni so dpt juga elaun jadi la... tapi yg tak syoxnya tak leh jalan hari cuti 2 hari tu asyik menaip aje .kalau tidak aku boleh jalan dengan my hasben tu pi a/setar ke,siam ke,atau terjah ke satun@hadyai syox juga kan......ti tak jalan lama dah borring dok rumah aje.hari ni anak-anak aku dah pi sekolah tinggal aku,bibik dan mak aku ayong pun akan ke kelas pada pukul dua nanti.so aku tak tau buat apa buka buka la internet ni tengok resepi depa yang pandai-pandai masak.aku boleh la jugak masak tapi aku malas
aku akan cuba buat bila anak aku nak makan.tapi mesti benda baru yg mesti try.
Pagi tadi mak aku sakit perut dan muntah- muntah angin agaknya dah dua hari tapi kelmarin ok aje tapi hari ni meragam so aku bawak pi klinik sian mak aku..........muntah dan muntah tak keluar apa pun..... sekarang dah tidox balik.aku dah try bawak kereta panjang aku naza ria alhamdulilah ok .aku mula tu panik la juga selalu bawak kereta ketot ketot ni panjang mmcm bawa bas pulak lucunya tu la my hasben aku kata mcm mana nak bawak kereta mewah kalau kereta tu pun takut.bukan takut cuma tak mau..........dummmmmm aje.sat lagi aku nak ambil si syafiq lak.so berhenti sini aje

1 comment:

dunia ria nabila said...

ada juga ke kereta naza ria,kereta tu warna ape???hehehe...saja2 tanya..
hehehehe kena biasakan bawa kereta tu yeee.....

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails