Sunday, June 15, 2008

MEMOGRAM (KANSER PAYUDARA)

Hati berdebar-debar sekarang tak tahu pasal apa? kekadang aku rasa takut sangat rasa macam nak mati. dalam kepala ni memikirkan macam-macam .aku sebenarnya, nak check dan nak buat memogram (pemeriksaan payudara)tapi aku takut.bila dengar kawan-kawan cerita aku takut juga buat ujian tu, bukan tak sakit.sakit.bila time Dr kepit payudara kita. bila aku ajak kawan aku semua mereka suruh aku pergi dulu.mereka tak sanggup aku asyik mengak aje .nak pergi ke tak? usia dah 40 aku rasa baik pergi check mana tahu pergi masa sakit sangat dah tahap ke 4 dah tak leh buat apa dah, dah tunggu masa.aku ni ada la rasa sakit sikit pada tempat tu tapi tak tahu la pulak sbb bila aku nak dtg period aku rasa sakit sangat.bila aku sakit aku mula sensetif sangat,sedih rasa macam nak mati tak lama lagi.kesian kat anak -anak ,amalan tak banyak macam-macam rasa.air mata mudah sangat mengalir.sedih sedih tawakal dan reda dengan ujian NYA. aku hanya mampu berDOA agar Allah panjangkan umur ku,moga ku berserah pada Allah.Hidup dan mati ku semua ditangan NYA"Allah ampunilah dosa-dosa ku

1 comment:

Semi said...

NICE Blog :)

Take a peek into the future of advanced technologies at

http://www.semiconductor2020.blogspot.com

Anda minat apa?

Related Posts with Thumbnails